poniedziałek, 17 października 2011

Kelly atakuje Christine



Kelly Osbourne nigdy nie ukrywała, że między nią a Christiną Aguilerą od lat trwała zażarta rywalizacja. Niechęć między obiema gwiazdami ponoć zapoczątkowała piosenkarka, która atakowała córkę Ozzy'ego i wyśmiewała się z jej nadwagi. Teraz, gdy Kelly jest nieustannie na drakońskiej diecie i stara się trzymać linię, a Aguilera wyraźnie utyła, role się odwróciły. Osbourne oczywiście korzysta z okazji i mści się za lata upokorzeń.

W ostatnim odcinku programu Fashion Police Kelly ostro skrytykowała stylizację Christiny.

Nigdy nie byłam tak tłusta jak Aguilera! - powiedziała córka znanego muzyka. Ona długo wyśmiewała się z mojej wagi. Dziś to ona jest tłusta, a ja jestem seksowna. Christina twierdzi, że ma rozmiar 40. Gówno prawda! Ja noszę taki rozmiar. Ona jest znacznie grubsza.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz