poniedziałek, 17 października 2011

Haker zdradza jak wlamal sie do skrzynki Miley


Hacker, który jakiś czas temu włamał się na skrzynki i telefony wielu gwiazd, wyznał, w jaki sposób udało mu się tego dokonać. Okazało się, że nie było to wcale takie trudne...
Mężczyzna, który od kilku lat próbował sprzedawać informacje najróżniejszym amerykańskim portalom plotkarskim, twierdząc, że ma niezawodne źródło, okazał się hackerem. Facetowi udało się włamać na skrzynki mailowe i telefony wielu celebrytów, więc był w posiadaniu wielu pilnie strzeżonych sekretów.
Hacker przyznał, że włamanie się na skrzynki gwiazd nie sprawiło mu wielkich trudności. Opowiedział, jak wyglądało to w przypadku Miley Cyrus
,,Próbowałem załamać hasło do skrzynki Miley. System wygenerował pytanie pomocnicze. Należało podać imię jednej z przyjaciółek Miley. Przeszukałem Google i spośród znalezionych koleżanek, wybrałem tę, z którą Cyrus zna się najdłużej. Udało się. Kiedy to zobaczyłem, nie mogłem uwierzyć!''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz