czwartek, 22 września 2011

Demi nie radzi sobie z Hiszpanskim?!

W związku z promocją nowej płyty Unbroken, Demi Lovato często i gęsto pojawia się w programach rozrywkowych. Ostatnio była gościem specjalnym Late Night With Jimmy Fallon. Gwiazda w show przyznała, że ma problem z językiem... hiszpańskim
Podczas jednego ze swoich występów Demi Lovato zdecydowała się wykonać piosenkę Skyscraper po części w języku hiszpańskim. Gwiazda przyznała, że kompletnie nie mogła zapamiętać tekstu, dlatego potrzebny był prompter, z którego Demi czytała sobie słowa.

-"Zdecydowałam, że zaśpiewam w połowie po angielsku, w połowie po hiszpańsku, ale mój mózg nie mógł sobie z tym poradzić. Dzień przed występem doszłam do wniosku, że będzie potrzebny prompter. Szłam we mgle, w obcisłej, czerwonej sukience, jednocześnie patrzyłam na prompter, starałam się wyglądać z gracją i prosiłam Boga, by się nie przewrócić" - zdradziła Demi Lovato.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz