poniedziałek, 26 września 2011

Demi Lovato zareczona z fanem!!

Pewien koleś z Nowego Jorku opisał w sieci swoją historię, która dotyczy spotkania z Demi Lovato.  Mam dla Was tłumaczenie…
,,Gdy Demi była w Nowym Jorku 20. września, postanowiłem się jej oświadczyć, a ona powiedziała TAK. Demi wyszła z budynku stacji MTV, rozdała kilka autografów, następnie ja podszedłem do niej i powiedziałem: Róże są czerwone, Fiołki są niebieskie, Demi gdy tutaj czekamy możemy wziąć ślub?”.
Odpowiedź Demi: “TAK! Weźmy ślub! O mój Boże. Przytul mnie! Aww ludzie, jestem zaręczona. To mój najlepszy dzień w życiu.”''
Zdjęcia…
demi lovato chlopak Demi Lovato zaręczyła się niespodziewanie z tajemniczym chłopakiem! (zdjęcia nowej pary)
demi lovato nowy jork Demi Lovato zaręczyła się niespodziewanie z tajemniczym chłopakiem! (zdjęcia nowej pary)
demi lovato zareczyny Demi Lovato zaręczyła się niespodziewanie z tajemniczym chłopakiem! (zdjęcia nowej pary)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz