piątek, 16 września 2011

Demi Lovato-WYWIAD o ,,Unbroken''


demi lovato
Demi Lovato udzieliła wywiadu, w którym opowiedziała o swoim nowym albumie. Zdradziła, kto inspirował ją przy nagrywaniu płyty, jaki rodzaj muzyki będzie można na niej usłyszeć i czemu wybrała dla niej tytuł "Unbroken"

Skąd wziął się tytuł Twojej nowej płyty?
,,Tytuł płyty wzięłam z mojego ulubionego kawałka z tego albumu. Uważam, że ten tytuł idealnie pasuje do tego, kim jestem dzisiaj. Jestem poskładana silna!''
Opisałaś "Unbroken" jako płytę bardziej w stylu R&B. Kto jest Twoim ulubionym wykonawcą tej muzyki?
,,Moim ulubionym artystą R&B jest Rihanna. Uważam, że jej głos jest niesamowity i uwielbiam wszystkie piosenki, które wykonuje.''
Jakie były Twoje inspiracje muzyczne, gdy dorastałaś?
,,Moimi inspiracjami w czasie dorastania byli Arleta Franklin, Billy Holiday, a także Kelly Clarkson i Christina Aguilera.''
Wywołałaś ogromne wrażenie podczas występu na Do Something Awards w tym roku. Cyz możemy oczekiwać jakichś występów na żywo w przyszłości?
,,Byłam naprawdę podekscytowana tym, jak występ na Do Something Awards się udał. Było cudownie. (...)''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz