wtorek, 30 sierpnia 2011

Jo Calderone opowiada o Gadze i Britney.

Po sytuacji podczas gali MTV VMA, w której Lady Gaga Jo Calderone z teledysku Lady Gagi You & I prawie pocalowal Britney Spears, dziennikarze byli ciekawi, kim jest Jo.

- "Jestem w New Jersey. Moi rodzice są z Palermo, na Sycylii. Nie jestem piosenkarzem, ani modelem, aktorem ani nikim w tym rodzaju. Jestem po prostu facetem. (...) I po prostu chcę pokazać mojej dziewczynie, jak ją kocham, to wszystko" - powiedział Jo Calderone.

 Jo wyjawił też, o co pokłócił się z Lady Gagą. - "Ona mnie po prostu wkurwia. Powiedziała 'pierdol się', 'jeśli naprawdę mnie kochasz, pójdziesz tam' - powiedziała do mnie - 'wejdziesz w światło reflektorów'. Więc wszedłem... Tu jest cholernie jasno!" - powiedział Jo Calderone.

Dziennikarze chcieli wiedzieć, czy to Britney Spears będzie jego nową dziewczyną. - "Nie wiem, jeśli zechce... Jest zajebiście gorąca... Nie wiem, wiecie co, Gaga jest moją dziewczyną, ale Britney jest zajebiście... wiecie... to jest kurwa Britney Spears! Nie fantazjowaliście o niej jako dzieciaki??" - tłumaczył "facet Lady Gagi".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz