sobota, 24 grudnia 2011

Miley tlumaczy sie z zachowania

Grzeczna Miley Cyrus to wspaniała gwiazda, która zawsze zachowuje się cudownie i światowe media nie mają nigdy racji w jej przypadku. Podobnie było wczoraj w Kostaryce, gdzie gwiazda zwyzywała swoich fanów, jednak w jej opinii, zachowała się bardzo dobrze i nie widzi powodu do krytyki.
Oto co powiedziała Miley w swojej obronie…
,,Jestem na wakacjach i miałam nie pisać na Twitterze, ale muszę coś powiedzieć w mojej obronie. Nigdy nie przeklinałabym do mojego fana. Jeżeli ktoś krzyczy coś niemiłego (obraża Liama) i robi ze mnie durnia w obecności fanów, nie będę tego tolerowała. Prawdą jest, że zawsze chętnie robię zdjęcia z wielbicielami.
Fani podeszli do mnie później i przepraszali za zachowanie kobiety, która nazwała Liama głupkiem. Ona nie była fanem. Wesołych Świąt wszystkim! Kocham Was wszystkich!''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz