sobota, 5 listopada 2011

Demi oklamywala lekarzy

Demi Lovato mocno szokuje w ostatnich dniach, a dzisiaj mam kolejną informację, która może zaskoczyć fanów gwiazdki. Otóż dziewczyna udzieliła wywiadu dla MTV, w którym powiedziała, że udawała szczęśliwą, aby szybciej wypuścili ją ze szpitala odwykowego.
Tłumaczenie wypowiedzi Demi…
,,Gdy trafiłam na odwyk, chciałam jak najszybciej stamtąd wyjść. Wkręcałam zatem wszystkim, że czuję się cudownie, zostałam nawrócona, jestem już dorosła i zrozumiałam wiele spraw. Widziałam jak robią to inne dziewczyny w szpitalu, więc postanowiłam je naśladować. Dopiero po kilku tygodniach, zrozumiałam że moje zachowanie jest głupie i faktycznie potrzebuję pomocy.''
Fani Demi Lovato są zszokowani tą wypowiedzią i pisali wczoraj na Twitterze, że nie wierzą już w to co mówi gwiazdka. Pikanterii dodaje do tego skandalu, sprawa sprzed kilku dni, gdy dziewczyna nie chciała komentować zdjęć z Wilmerem. Krążą plotki, że gwiazdka znowu zamyka się w sobie.
demi lovato uroczo Demi Lovato okłamała rodziców, fanów i lekarzy! (skandal)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz