wtorek, 11 października 2011

Ukradla jej choreografie?



Sławna na całym świecie belgijska choreografka opublikowała na swoim blogu kontrowersyjny wpis. Anne Teresa De Keersmaeker oskarżyła Beyonce o plagiat i kradzież pomysłu na układ taneczny do kawałka Countdown. Zdaniem nauczycielki tańca gwiazda użyła w klipie ruchów, które opracowała w swojej szkole i wykorzystała w znanych przedstawieniach.

Oczywiście nie miałam pojęcia, że użyje moich pomysłów. Nie jestem zła, ale Beyonce ukradła moją choreografię. Wzięli fragmenty z tańców, które opracowałam do Achterland i Rosas danst Rosas. Nawet stroje i dekoracje są zaczerpnięte z przygotowanych przeze mnie przedstawień.

To wyjątkowo chamskie i egoistyczne. Nikt nawet nie próbował ukryć, że kradną czyjeś pomysły. Chyba uznali, że mogą kraść bo to znane układy taneczne. Powinnam się czuć zaszczycona i doceniona? Uważam, że zwykłe dzieciaki tańczące moją choreografię robią to lepiej. To jest sztuka i to jest piękne.

http://w861.wrzuta.pl/film/a4h18wjMNFx/beyonce_ukradla_choreografie_do_countdown

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz