niedziela, 9 października 2011

Kristin Davis adoptowala dziecko



Gwiazda Seksu w wielkim mieście w końcu spełniła swoje marzenie. Jak poinformował magazyn People aktorka adoptowała kilkumiesięczną Gemmę Rose. Kristin Davis najpierw długo czekała na możliwość zaopiekowania się maleństwem potrzebującym nowego domu, a później ukrywała wiadomość o założeniu rodziny przed mediami. Przez pięć miesięcy gwieździe udało się zachować wszystko w tajemnicy. Ostatecznie postanowiła potwierdzić krążące w Hollywood plotki:

O adopcji marzyłam od wielu lat. Kiedy wzięłam moją córeczkę na ręce poczułam się spełniona. To wspanialsze uczucie niż sobie kiedykolwiek wyobrażałam. Czuję się pobłogosławiona przez los.

Podobnie, jak Sandra Bullock Kristin zamierza wychowywać córeczkę sama i nie planuje w najbliższym czasie żadnego poważnego związku. Aktorka pragnie skupić się na dziecku i odmówiła nawet udziału w dwóch nowych projektach.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz