środa, 5 października 2011

Justin i Selena zaproszeni do Beckhamow


Marzenia Justina Biebera wreszcie się spełniło. Wraz ze swoją dziewczyną, Seleną Gomez, zostali zaproszeni na kolację do Davida i Victorii Beckhamów, w ramach odwdzięczenia się za prezenty, które synowie gwiazdorskiej pary otrzymali od kanadyjskiego piosenkarza.

Spotkałem się z Davidem już kilka razy, ale jego żony nie miałem okazji jeszcze dobrze poznać - mówi 17-latek w rozmowie z New! Magazine. Są naprawdę fajną, kochającą się rodziną i chciałbym spędzić z nimi więcej czasu, jeżeli tylko będzie to możliwe. David i chłopcy są świetni, a Victoria, mimo że jej jeszcze dobrze nie znam, była dla mnie bardzo miła. Wysłałem im kiedyś kilka podpisanych przeze mnie upominków, więc za każdym razem pyta, czy jej synowie w odpowiedni sposób mi podziękowali. Myślę, że są wyjątkowo zgodni i świetnie się rozumieją.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz