czwartek, 6 października 2011

Adele i jej coraz gorsze problemy z glosem.

. Piosenkarka została zmuszona odwołać trasę koncertową po tym, gdy lekarze powiedzieli jej, że może stracić głos. Kłopoty zdrowotne piosenkarki powróciły ze zdwojoną siłą. Gwiazda na swojej oficjalnej stronie poinformowała, że odwołuje 10 wyprzedanych koncertów w Stanach Zjednoczonych, gdyż ma krwotok strun głosowych.
Jest mi przykro i obawiam się waszej reakcji – pisze na swoim blogu Adele. Muszę wam jednak powiedzieć, że znowu mam problemy z głosem. To niedorzeczne. Sama nie mogę w to uwierzyć. Słucham się lekarzy, ale wydaje się, że to za mało.

Prawda jest taka, że nie mam szansy wyleczyć się z moich problemów i odpocząć przez moje zobowiązania koncertowe. Jeśli ruszę w trasę, będę udupiona. Śpiewanie to moje życie, moje hobby, moja miłość, moja wolność, a teraz moja praca. Nie mam innego wyjścia, inaczej ryzykuję utratę głosu na zawsze. Jestem pewna, że wiecie, jak mnie to smuci, i jak ogromnie jest mi wstyd. Przepraszam was z głębi mojego serca.

Brytyjka odwołała wszystkie październikowe koncerty za Oceanem. W listopadzie da 6 mniejszych w Wielkiej Brytanii. Na jednym z ostatnich występów poinformowała fanów, że rezygnuje z małych sal koncertowych i lutym przyszłego roku ruszy w tournee po światowych halach mieszczących po kilkanaście tysięcy widzów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz